3ª volta a peu a Villalonga

El dissabte 11-07-09 es corregué la tercera edició de la volta a peu a Villalonga, on un cop més, membres del nostre Club anaren a participar en la festa de l'atletisme! Un total de 391 corredors aconseguiren finalitzar la volta, dels prop de 450 que prengueren l'eixida, i es que feia molta calor que li passà factura a molts participants.
La prova la guanyà el darrer guanyador del Circuit a La Marina, Juan Ramon Pous, amb un temps de 28 minuts exactes, a 3.25 min/km.
Entre els participants de la prova estaven els ondarencs Sergi Soler, Ana Melenchón, Pep Giner, Edel i Pep Sivera. De tots ells hem de destacar, una vegada més, la participació d'Ana Melenchón, qui aconseguí arribar a meta, com a primera classificada Veterana B Femení, en una dura prova, on la segona acabà just un minut darrere d'ella.
Ara arriba Sant Jaume i és temps de descans de curses durant, al menys dos setmanes! En agost ja tornarem a l'habitual article setmanal sobre curses i/o reunions.
Salut a tots.

Comentaris

elpepgf ha dit…
pos això senyores i senyors!!! continuarem xarrant x ací, però intentaré no tindre q fer cap article més fins agost...... q total... queden 15 dies...... ;)
larrypears ha dit…
Ole ahi!!! Que bé pareu a les fotos. I la bona cara que feu quan aplegue a meta; quasi em doneu enveja :-))

Bo, que passeu bon Sant Jaume. Ens veiem per ahi...
elpepgf ha dit…
calla, calla... no parles d cares...... q quan vaig arribar a meta jo no era persona...... duia des del km 5 amb el peu dret adormit i això no em feia massa gràcia, però com soc dels q o es mor o continua, pos a continuar... quan vaig arribar a meta ja em responia, però vaig estar gairebé 3 km sense sentir el peu.............

llorenç, a veure si passes pel garito nostre en sant jaume, el tenim just al local del costat d la meva oficina!!!
larrypears ha dit…
Gràcies per l'invitació. Clar que passaré :-)
elpepgf ha dit…
així m'agrada, així!!! ;)
com a representants del club d'atletisme sergi, pito, salva i jo et tratarem com a un rei!!! i et donarem a tastar el nostre famós "sumet", més conegut com "isostar"!!!
Unknown ha dit…
Ye, veniu este disssabte a Piles??
elpepgf ha dit…
alguns anirem (jo a fer bulto)!
ara vaig a fer l'article, quedarem a les 17.50 en el "Más y Más" de l'eixida cap a El Verger

Entrades populars d'aquest blog

Les curses del diumenge 30 d'agost

XIV Gegant de Pedra - Ondara 18-02-2024

15K de Tulsa als Estats Units - 10k Oliva Nova i XXIV Cursa Ròtova 28 i 29-10-2023