divendres, 16 d’octubre de 2009

Resum de la reunió del dijous 15-10-09

En la reunió d'anit, tractàrem els següents punts:

1.- Samarretes: es decidí fer de color verd pistatxo, però sense que fora fluorescent. Tenim diversos pressuposts i intentarem ajustar el preu el màxim possible.

2.- Pàrking per als corredors: finalment, al fer l'eixida des del mateix camp de tir - Parc Públic de Segària, podem aprofitar el camí d'entrada a Segària, que és ben ample i llarg, per a tal fi. De totes formes es preguntarà a l'Ajuntament si ens poden posar en contacte amb el responsable de la "Teulera" per si ens la deixara com a pàrking.

3.- Quedada per a neteja i sanejament de sendes: hem quedat demà dissabte 17 d'octubre a les 7.30h. en el Prado. Tenim una desbrossadora que hem aconseguit, ja que des de l'Ajuntament no ens han respost en si ens les podrien deixar o no.

4.- Data per al sopar de presentació del I Gegant de Pedra i presentació dels Trofeus del Club: la data escollida per al sopar serà el divendres 06 de novembre, dos dies abans de la cursa. A les 21.30h. en el Bar Restaurant Plaça de Bous. Es necessita saber quant abans millor els interessats en anar al sopar.

5.- Avituallaments: En els avituallments, farà falta un responsable únic, per cadascun dels 3 avituallaments. S'encarregarà de portar la gent (mínim 2 persones, a banda del responsable) i de deixar la zona ben neta quan s'acabe tot.
Ens encarregarem nosaltres mateixos d'arreplegar tota la fruita necessària. A Dulcesol se'ls demanarà certs dolços. A Eroski els demanarem l'aigua i la beguda isotònica, i si poguera ser unes gorres publicitàries per als corredors.
Per a l'avituallament final (Càtering) vam parlar de preparar "coques boves", empanades galegues, llonganisseta de pasqua, pa bimbo amb fiambre i/o patés i pastetes, així com beguda isotònica, aigua i una aixeta de cervesa.
També farà falta per a aquest avituallament un grup electrogen, així com taules, cadires i carpes de Lluís Ortolà.

6.- Precs i preguntes: Protecció Civil: els demanarem que ens facen un "pla d'evaquació", des de l'Ajuntament ens van assegurar que tindríem dos ambulàncies al nostre servei. També els hem de demanar cinta per marcar el recorregut.
Se li preguntarà a l'Ajuntament si ens podrien obrir els serveis dels albergs.
També hem d'encomanar 25 llistons de fusta per a senyalitzacions conflictives, on no es puga marcar amb la cinta.

LA PROPERA REUNIÓ QUEDA MARCADA PER AL DIJOUS 22 D'OCTUBRE A LES 22.15H. EN EL CENTRE SOCIAL D'ONDARA.

Salut a tots.

1 comentari:

elpepgf ha dit...

hi ha molt a fer, eh, xavals!!! vinga ànim!!!
david finalment, sí q vindrà a desbrossar!!!
fins demà a tots!