Marxa a Segària - diumenge 27-09-09

El proper diumenge farem una marxa a Segària de reconeixement i tractament del recorregut, de cara a la Mitja Marató de la serra, que te com a possible data el proper 8 de novembre de 2009.
L'eixida serà a les 08.00h. des del Prado. Es prega puntualitat, ja que la ruta serà d'uns 9 kilòmetres i per tant s'allargarà bastant.
Està convidada qualsevol persona amant de la natura amb ganes de passejar una estona, no és precís que siguen membres del C.A. Ondara.
Salut a tots.

Comentaris

elpepgf ha dit…
no vos tireu d cap a l'excursió del diumenge, per favor, tots a una noooooooo!!!!!!!! jejejeje
elpepgf ha dit…
x cert, segons he vist en les fotos d calygat, ana, a més d peixo, també va guanyar en la seva categoria!!!!!!
bè, enhorabona a tots dos: campions!!!!!!;)
Salva ha dit…
Ei jo si que vaig eh? i el Presi també!
Dona aigua a go-go i no aigua de València. Jo si vaig vos ho dic el dissabte.
Unknown ha dit…
ufffffffff... és veritat... s'espera la "gota freda"... ai, ai, ai... pos ho deixem pal diumenge 4... ja faré un article el dilluns!!!

sóc pep, eh!!!!!!!!!
Salva ha dit…
Xavals ja tinc alguns logotips per la cursa de segaria, aquest plé de mesdia penjarem el que mes goig ens faça.
pere ha dit…
8 de novembre, una mija de muntañya i en ondara, molt bona idea.
el dia 1 fare la del puigcampana, i el 8 a soltar cames.
enhora bona per la idea anim i alla ens vorem, nire fentvos propaganda.

Entrades populars d'aquest blog

Les curses del diumenge 30 d'agost

XIV Gegant de Pedra - Ondara 18-02-2024

15K de Tulsa als Estats Units - 10k Oliva Nova i XXIV Cursa Ròtova 28 i 29-10-2023