Cursa Real de Gandia

El passat dissabte 28 es reuniren al Real de Gandia més de 600 atletes, de tots ells, teníem 10 atletes del Club Atletisme Ondara. De tots aquests atletes tan sols aconseguiren acabar la cursa un total de 495, ja que feia un calor què es feia insuportable! I els que aconseguiren finalitzar-la ho passaren molt malament degut a aquest calor.

Molt bona cursa, aconseguiren realitzar els atletes d'Ondara, Maounir aconseguí la primera plaça de la categoria Júnior, mentre quedà sisè de la general. Pep Sivera, quedà setè Júnior. I "els Sergis" quedaren en bones posicions, 24 i 32, però patint molt la calor, cosa que els impedí fer una millor classificació.

El guanyador de la prova fou Jose A. Marín Gay, amb un temps de 29 minuts i 11 segons, tan sols 47 segons abans del primer dels nostres atletes.

Des del C.A. Ondara, volem donar l'enhorabona a tots els que aconseguiren finalitzar la prova i també als qui no ho van aconseguir, ja que era bastant difícil suportar eixa calda.

Salut a tots i fins la cursa de Xeresa.

Comentaris

elpepgf ha dit…
xicons, sobre la cursa d xeresa, vos podeu apuntar vosaltres mateixos a la web d somesport.com, o bé, ho dieu i jo mateix vos apuntaré.
tinc per apuntar els qui m'ho diguereu: sergi soler, sergio torres, maounir, pep sivera i jo (clar).
no cal deixar cap dada a banda del nom, ja q les tinc d la passada cursa, d'acord?
Pep Sivera ha dit…
Pep, aixo de que feia calor el dissabte d'on ho has tret????? jo estic constipat per culpa de la rasca que feia al acabar la cursa tio...jejeje
larrypears ha dit…
trobe que seria interesant montar un foro per a poder comentar coses, en lloc d'aprofitar els comentaris de noticies. No trobeu? Si voleu jo puc tirar una maneta en este punt. Quede a la vostra disposició.

Entrades populars d'aquest blog

Les curses del diumenge 30 d'agost

XIV Gegant de Pedra - Ondara 18-02-2024

15K de Tulsa als Estats Units - 10k Oliva Nova i XXIV Cursa Ròtova 28 i 29-10-2023